Antropologia reklamy

Jest to zjawisko, które bada jak reklama w połączeniu z mitami i religią dociera do ludzkich zasobów i wywiera na nich wpływ. Dzięki temu, że przeprowadzi się takie właśnie analizy, możliwe jest wypracowanie metod dotyczących treści mitologicznych i religijnych, które będą w stanie oddziaływać na zachowania i poglądy w obrębie danych jednostek. Jest to niezwykle ważna dziedzina nauki. Dzięki niej, możliwe jest przełamywanie tabu jak i możliwość wprowadzenia reklam do obszarów, które są ściśle zmitologizowane lub mocno religijne. Dzięki temu, że będzie się wiedziało jak pokonać tego typu przeszkody, na pewno będzie miało się możliwość przedstawienia danej reklamy w odpowiednim kontekście, bez urażenia uczuć religijnych osób zamieszkujących dane terytorium. Jest to niezwykle ważne. Jeśli osoby poczują się urażone danym przekazem reklamowym, mogą odwrócić się trwale od danej marki, ponieważ będzie się ona im źle kojarzyła. A tak na pewno nie powinno być. Dlatego tez jak najbardziej powinno się uzyskać wysoki stopień zadowolenia w związku z tym, że będzie się posiadało wiedzę z tego zakresu. Jak najbardziej stanowiło to będzie wtedy odpowiednio dobrą sytuację, z której każdy będzie mógł się w pełni cieszyć. Nie ma takiej opcji, aby mogło być inaczej.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Hipertekst jako cecha charakterystyczna prasy elektronicznejHipertekst jako cecha charakterystyczna prasy elektronicznej
      Jedną z głównych cech prasy wydawanej w sieci internetowej jest jej hipertekstowość. Niewątpliwie cechę tę zaliczyć możemy do ogromnych zalet elektronicznych wersji znanych i lubianych czasopism. Samo zjawisko hipertekstowości polega …
    • Fotografia ślubna KoszalinFotografia ślubna Koszalin
      O ślubie. W dzisiejszym artykule opiszę zagadnienia związane ze ślubem. Sądzę, że jest to relatywnie bardzo interesujące zagadnienie i można o nim się rozpisać na bardzo dużo oddzielnych artykułów. Nie …