Hipertekst jako cecha charakterystyczna prasy elektronicznej

Jedną z głównych cech prasy wydawanej w sieci internetowej jest jej hipertekstowość. Niewątpliwie cechę tę zaliczyć możemy do ogromnych zalet elektronicznych wersji znanych i lubianych czasopism. Samo zjawisko hipertekstowości polega na możliwości odsyłania czytelnika do kolejnych tekstów na dany temat albo w jakiś sposób powiązanych z czytanym artykułem. Efekt ten można bardzo łatwo osiągnąć w przestrzeni internetowej, ponieważ tutaj można właściwie wstawić interaktywny odnośnik do każdego innego opublikowanego w sieci materiału. Dzięki temu czasopisma nie musza bazować już tylko na tekście pisanym i zdjęciach. Mogą publikowane materiały uzupełniać o filmy czy efekty dźwiękowe. Ponadto zainteresowani danym tematem czytelnicy są od razu przekierowywani do kolejnych artykułów, oczywiście publikowanych przez to samo wydawnictwo, poświęconych temu samemu zagadnieniu. W rezultacie czytając o jakiś wydarzeniu można szybko zorientować się, jakie było jego tło polityczne czy bliżej poznać sylwetki wszystkich jego uczestników.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Funkcje reklamyFunkcje reklamy
      Istnieje kilka takich dość ważnych funkcji reklamy, którym posiłkują się przede wszystkim osoby posiadające firmę, produkującym towary czy gwarantującym usługi. Funkcje reklamy są ogólnie znane. Przede wszystkim reklam ma stworzyć …
    • Pozycjonowanie Starogard GdańskiPozycjonowanie Starogard Gdański
      Jak poszerzyć rynek zbytu dla naszych produktów?. Prowadzisz firmę, masz ciekawy produkt i dobrą opinię. Wiesz dobrze jak zadowolić konsumentów, jednak chciałbyś nieco poszerzyć rynek zbytu? Na cel wysunął się …