Model FCB

Jest to model stworzony na podstawie agencji reklamowej Foot, Cone ang Belding. Model ten został stworzony, aby możliwe było opisanie działania jakie wywołuje reklama w zależności od stopnia zaangażowania osoby kupującej w zakup, a także w zależności od charakteru przedstawionych w reklamie argumentów. Mogą nimi być argumenty emocjonalne jak i racjonalne. Na podstawie takiego schematu powstać może reklama informacyjna, emocjonalna, tworząca nawyki oraz dająca satysfakcję. Jak najbardziej stanowiło będzie więc odpowiednio dobrą sytuację, jeśli będzie się taki model odpowiednio rozpatrywało i analizowało. Dzięki temu, w pełni można będzie uzyskać zadowolenie z wypuszczanych w obieg reklam, które będą mogły w skuteczny sposób działać pod każdym względem i wywoływać odpowiednie wrażenie na kupujących. Jak najbardziej stanowiło to będzie wtedy bardzo dobrą sytuację, ponieważ możliwe będzie sprzedanie danego produktu. Każdemu taka sytuacja w pełni przypadnie wtedy do gustu, ponieważ można będzie cieszyć się z wysokiej sprzedaży oraz z tego, że dana reklama jest w stanie wywołać odpowiednie wrażenie na konsumencie. Bardzo dobrze wyjdzie się na tym, jeśli z takich technik będzie się korzystało. Nie ma takiej opcji, aby mogło być inaczej.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Spadek zainteresowania polską prasąSpadek zainteresowania polską prasą
      Niestety, ale czasy świetności polskiej prasy dawno już minęły. Jeszcze w 2008 uroku Fakt sprzedawał się w nakładzie ponad 500 tysięcy egzemplarzy. Obecnie jest to zaledwie około 390 tysięcy. Dlatego …
    • Fotografia ślubna KoszalinFotografia ślubna Koszalin
      O ślubie. W dzisiejszym artykule opiszę zagadnienia związane ze ślubem. Sądzę, że jest to relatywnie bardzo interesujące zagadnienie i można o nim się rozpisać na bardzo dużo oddzielnych artykułów. Nie …