Model FCB

Jest to model stworzony na podstawie agencji reklamowej Foot, Cone ang Belding. Model ten został stworzony, aby możliwe było opisanie działania jakie wywołuje reklama w zależności od stopnia zaangażowania osoby kupującej w zakup, a także w zależności od charakteru przedstawionych w reklamie argumentów. Mogą nimi być argumenty emocjonalne jak i racjonalne. Na podstawie takiego schematu powstać może reklama informacyjna, emocjonalna, tworząca nawyki oraz dająca satysfakcję. Jak najbardziej stanowiło będzie więc odpowiednio dobrą sytuację, jeśli będzie się taki model odpowiednio rozpatrywało i analizowało. Dzięki temu, w pełni można będzie uzyskać zadowolenie z wypuszczanych w obieg reklam, które będą mogły w skuteczny sposób działać pod każdym względem i wywoływać odpowiednie wrażenie na kupujących. Jak najbardziej stanowiło to będzie wtedy bardzo dobrą sytuację, ponieważ możliwe będzie sprzedanie danego produktu. Każdemu taka sytuacja w pełni przypadnie wtedy do gustu, ponieważ można będzie cieszyć się z wysokiej sprzedaży oraz z tego, że dana reklama jest w stanie wywołać odpowiednie wrażenie na konsumencie. Bardzo dobrze wyjdzie się na tym, jeśli z takich technik będzie się korzystało. Nie ma takiej opcji, aby mogło być inaczej.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Jaka powinna być reklamaJaka powinna być reklama
      Każdy z nas zastanawia się na pewno jaka powinna być reklama, by spełniła wszystkie stawiane jej warunki. Reklama powinna być dobra i interesująca, tak by zachęcała ludzi do jej oglądania. …
    • Słowa mogą wpływać na rzeczywistośćSłowa mogą wpływać na rzeczywistość
      Każdy dziennikarz wie, że jego słowa są przekazywane często przez środowisko internetu bardzo szybko do wielu ludzi, którzy dyskutują na opisany przez niego temat i w pewien sposób czerpią z …