Model FCB

Jest to model stworzony na podstawie agencji reklamowej Foot, Cone ang Belding. Model ten został stworzony, aby możliwe było opisanie działania jakie wywołuje reklama w zależności od stopnia zaangażowania osoby kupującej w zakup, a także w zależności od charakteru przedstawionych w reklamie argumentów. Mogą nimi być argumenty emocjonalne jak i racjonalne. Na podstawie takiego schematu powstać może reklama informacyjna, emocjonalna, tworząca nawyki oraz dająca satysfakcję. Jak najbardziej stanowiło będzie więc odpowiednio dobrą sytuację, jeśli będzie się taki model odpowiednio rozpatrywało i analizowało. Dzięki temu, w pełni można będzie uzyskać zadowolenie z wypuszczanych w obieg reklam, które będą mogły w skuteczny sposób działać pod każdym względem i wywoływać odpowiednie wrażenie na kupujących. Jak najbardziej stanowiło to będzie wtedy bardzo dobrą sytuację, ponieważ możliwe będzie sprzedanie danego produktu. Każdemu taka sytuacja w pełni przypadnie wtedy do gustu, ponieważ można będzie cieszyć się z wysokiej sprzedaży oraz z tego, że dana reklama jest w stanie wywołać odpowiednie wrażenie na konsumencie. Bardzo dobrze wyjdzie się na tym, jeśli z takich technik będzie się korzystało. Nie ma takiej opcji, aby mogło być inaczej.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Dlaczego musimy uważać na reklamęDlaczego musimy uważać na reklamę
      Działania reklamowe nie muszą wcale zawierać samych prawdziwych informacji o danym produkcie. Niejednokrotnie bezwzględnie wierzymy we wszystko, co prezentowane jest podczas prezentowanych filmików reklamowych. Nie zawsze jednak przedsiębiorcy stosują jedynie …
    • Wiadomości i informacje przekazywane w różnych źródłachWiadomości i informacje przekazywane w różnych źródłach
      Dzisiejszy świat obfituje w duża liczbę różnego rodzaju media i środki przekazu. Dzięki mediom nasza wiedza o otaczającym świecie staje się większa. Do niedawna media to przed wszystkim prasa, radio …