Model FCB

Jest to model stworzony na podstawie agencji reklamowej Foot, Cone ang Belding. Model ten został stworzony, aby możliwe było opisanie działania jakie wywołuje reklama w zależności od stopnia zaangażowania osoby kupującej w zakup, a także w zależności od charakteru przedstawionych w reklamie argumentów. Mogą nimi być argumenty emocjonalne jak i racjonalne. Na podstawie takiego schematu powstać może reklama informacyjna, emocjonalna, tworząca nawyki oraz dająca satysfakcję. Jak najbardziej stanowiło będzie więc odpowiednio dobrą sytuację, jeśli będzie się taki model odpowiednio rozpatrywało i analizowało. Dzięki temu, w pełni można będzie uzyskać zadowolenie z wypuszczanych w obieg reklam, które będą mogły w skuteczny sposób działać pod każdym względem i wywoływać odpowiednie wrażenie na kupujących. Jak najbardziej stanowiło to będzie wtedy bardzo dobrą sytuację, ponieważ możliwe będzie sprzedanie danego produktu. Każdemu taka sytuacja w pełni przypadnie wtedy do gustu, ponieważ można będzie cieszyć się z wysokiej sprzedaży oraz z tego, że dana reklama jest w stanie wywołać odpowiednie wrażenie na konsumencie. Bardzo dobrze wyjdzie się na tym, jeśli z takich technik będzie się korzystało. Nie ma takiej opcji, aby mogło być inaczej.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Reklama w internecieReklama w internecie
      We współczesnym świecie bardzo trudno wybić się w danej dziedzinie mając wokół siebie tak wielu konkurentów, przy czym każdy z nich również jest nastawiony na osiągnięcie sukcesu. Oprócz reklam w …
    • Nowe media a dostęp do wiadomościNowe media a dostęp do wiadomości
      Do najbardziej nowoczesnego i najszybciej rozwijającego się z pośród wszystkich mediów należy Internet. Wszechobecny wśród młodych ludzi wkracza w obszary życia jednak całego społeczeństwa. Wiadomości zamieszczane w sieci najczęściej odbierane …