Model FCB

Jest to model stworzony na podstawie agencji reklamowej Foot, Cone ang Belding. Model ten został stworzony, aby możliwe było opisanie działania jakie wywołuje reklama w zależności od stopnia zaangażowania osoby kupującej w zakup, a także w zależności od charakteru przedstawionych w reklamie argumentów. Mogą nimi być argumenty emocjonalne jak i racjonalne. Na podstawie takiego schematu powstać może reklama informacyjna, emocjonalna, tworząca nawyki oraz dająca satysfakcję. Jak najbardziej stanowiło będzie więc odpowiednio dobrą sytuację, jeśli będzie się taki model odpowiednio rozpatrywało i analizowało. Dzięki temu, w pełni można będzie uzyskać zadowolenie z wypuszczanych w obieg reklam, które będą mogły w skuteczny sposób działać pod każdym względem i wywoływać odpowiednie wrażenie na kupujących. Jak najbardziej stanowiło to będzie wtedy bardzo dobrą sytuację, ponieważ możliwe będzie sprzedanie danego produktu. Każdemu taka sytuacja w pełni przypadnie wtedy do gustu, ponieważ można będzie cieszyć się z wysokiej sprzedaży oraz z tego, że dana reklama jest w stanie wywołać odpowiednie wrażenie na konsumencie. Bardzo dobrze wyjdzie się na tym, jeśli z takich technik będzie się korzystało. Nie ma takiej opcji, aby mogło być inaczej.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • ReklamaReklama
      Dziś można stworzyć reklamę na wiele różnych sposobów, aczkolwiek najlepiej będzie posiadać jakiś zamysł. Pierwsze co będzie się zaczynało, to będzie trzeba korzystać z możliwość spisania posiadanych pomysłów na kartkę. …
    • Świat bez informacjiŚwiat bez informacji
      Czym byłby świat bez informacji? Nikt chyba nie potrafi sobie odpowiedzieć na to pytanie. Informacja jest wszędzie. To ni tylko dostosowany konkretny świat mass mediów, ale także kwestia przekazywania informacji …