Nieograniczone możliwości reklamy telewizyjnej

Telewizja daje reklamie niemal nieograniczone pole do manewru. Autorzy tego typu informacji mogą wykorzystać niemal wszystkie mechanizmy komunikacyjne oraz perswazyjne. W telewizji regionalnej reklama skierowana jest głównie go społeczności lokalnej. Informuje gdzie, jak i kiedy można nabyć dany produkt czy usługę. Ze względu na relatywnie niską cenę emisji reklamodawcami mogą być mniejsze firmy. W telewizji publicznej czas antenowy, w którym emitowane są reklamy jest długi. Wartość i znaczenie mają również program wyświetlany przed, w trakcie czy bezpośrednio po bloku reklamowym. Najbardziej atrakcyjny jest ten, który skupia przed odbiornikami największą ilość widzów. Reklama telewizyjna wykorzystuje dźwięk, obraz, ruch, film a obecnie również animację. Nikogo już nie dziwią mówiące przedmioty, niejako ożywione techniką cyfrowa. Reklama telewizyjna podobnie jak radiowa ma wzbudzać zainteresowanie odbiorcy, zwrócić na siebie uwagę oraz wywołać pozytywne skojarzenia. Do tego celu często angażowane są znane postaci wpływające na wizerunek oferowanego produktu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Korzystanie z wydarzeńKorzystanie z wydarzeń
      Skorzystanie z różnych, niekiedy dla nas zaskakujących wydarzeń, może być sposobem na życie. Trzeba być tylko dobrym w tego rodzaju pozyskiwaniu informacji, mogących pozwolić nam na napisanie najbardziej zaskakujących artykułów, …
    • Tekstylne ścianki wystawienniczeTekstylne ścianki wystawiennicze
      Do czego służą tekstylne ścianki wystawiennicze?. Przeróżne wystawy i ekspozycje stanowią niezbędny, ale nierzadko kosztowny element promocji danej marki. Ponieważ w wielu branżach nie sposób się bez nich obejść, stosuje …