Nieograniczone możliwości reklamy telewizyjnej

Telewizja daje reklamie niemal nieograniczone pole do manewru. Autorzy tego typu informacji mogą wykorzystać niemal wszystkie mechanizmy komunikacyjne oraz perswazyjne. W telewizji regionalnej reklama skierowana jest głównie go społeczności lokalnej. Informuje gdzie, jak i kiedy można nabyć dany produkt czy usługę. Ze względu na relatywnie niską cenę emisji reklamodawcami mogą być mniejsze firmy. W telewizji publicznej czas antenowy, w którym emitowane są reklamy jest długi. Wartość i znaczenie mają również program wyświetlany przed, w trakcie czy bezpośrednio po bloku reklamowym. Najbardziej atrakcyjny jest ten, który skupia przed odbiornikami największą ilość widzów. Reklama telewizyjna wykorzystuje dźwięk, obraz, ruch, film a obecnie również animację. Nikogo już nie dziwią mówiące przedmioty, niejako ożywione techniką cyfrowa. Reklama telewizyjna podobnie jak radiowa ma wzbudzać zainteresowanie odbiorcy, zwrócić na siebie uwagę oraz wywołać pozytywne skojarzenia. Do tego celu często angażowane są znane postaci wpływające na wizerunek oferowanego produktu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Pomysł jest ważnyPomysł jest ważny
      Właściciele firm tak naprawdę nie mają łatwego życia i łatwej pracy. Muszą oni stale dbać o to, żeby ich działalność dobrze prosperowała, żeby wszystko było w porządku. Niestety tak naprawdę …
    • Jaka powinna być reklama?Jaka powinna być reklama?
      Pieniądze to coś, na czym zależy bez wątpienia każdemu z nas. Wszyscy chcielibyśmy mieć ich taką ilość, jaka wystarczyłaby na pokrycie wszystkich naszych potrzeb, na zapewnienie nam godnego życia. Są …