Nieograniczone możliwości reklamy telewizyjnej

Telewizja daje reklamie niemal nieograniczone pole do manewru. Autorzy tego typu informacji mogą wykorzystać niemal wszystkie mechanizmy komunikacyjne oraz perswazyjne. W telewizji regionalnej reklama skierowana jest głównie go społeczności lokalnej. Informuje gdzie, jak i kiedy można nabyć dany produkt czy usługę. Ze względu na relatywnie niską cenę emisji reklamodawcami mogą być mniejsze firmy. W telewizji publicznej czas antenowy, w którym emitowane są reklamy jest długi. Wartość i znaczenie mają również program wyświetlany przed, w trakcie czy bezpośrednio po bloku reklamowym. Najbardziej atrakcyjny jest ten, który skupia przed odbiornikami największą ilość widzów. Reklama telewizyjna wykorzystuje dźwięk, obraz, ruch, film a obecnie również animację. Nikogo już nie dziwią mówiące przedmioty, niejako ożywione techniką cyfrowa. Reklama telewizyjna podobnie jak radiowa ma wzbudzać zainteresowanie odbiorcy, zwrócić na siebie uwagę oraz wywołać pozytywne skojarzenia. Do tego celu często angażowane są znane postaci wpływające na wizerunek oferowanego produktu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Znajdź dobrą ofertęZnajdź dobrą ofertę
      Zdecydowanie nikt nie lubi przepłacać i pluć sobie w brodę, że postąpił tak, a nie inaczej. Niestety większość z nas była już w takiej sytuacji i z pewnością nie chce …
    • Dzięki mediom wiemy więcejDzięki mediom wiemy więcej
      Media są potrzebne nam wszystkim. Każdego przecież interesuje los drugiego człowieka. Każdego interesuje to co się dzieje wokół. Niejednokrotnie nie wiemy nawet o tragediach jakie dzieją się w pobliżu nas. …