Nieograniczone możliwości reklamy telewizyjnej

Telewizja daje reklamie niemal nieograniczone pole do manewru. Autorzy tego typu informacji mogą wykorzystać niemal wszystkie mechanizmy komunikacyjne oraz perswazyjne. W telewizji regionalnej reklama skierowana jest głównie go społeczności lokalnej. Informuje gdzie, jak i kiedy można nabyć dany produkt czy usługę. Ze względu na relatywnie niską cenę emisji reklamodawcami mogą być mniejsze firmy. W telewizji publicznej czas antenowy, w którym emitowane są reklamy jest długi. Wartość i znaczenie mają również program wyświetlany przed, w trakcie czy bezpośrednio po bloku reklamowym. Najbardziej atrakcyjny jest ten, który skupia przed odbiornikami największą ilość widzów. Reklama telewizyjna wykorzystuje dźwięk, obraz, ruch, film a obecnie również animację. Nikogo już nie dziwią mówiące przedmioty, niejako ożywione techniką cyfrowa. Reklama telewizyjna podobnie jak radiowa ma wzbudzać zainteresowanie odbiorcy, zwrócić na siebie uwagę oraz wywołać pozytywne skojarzenia. Do tego celu często angażowane są znane postaci wpływające na wizerunek oferowanego produktu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Antropologia reklamyAntropologia reklamy
      Jest to zjawisko, które bada jak reklama w połączeniu z mitami i religią dociera do ludzkich zasobów i wywiera na nich wpływ. Dzięki temu, że przeprowadzi się takie właśnie analizy, …
    • Wiadomości dobre i złeWiadomości dobre i złe
      Każdy z nas dostaje czasem wiadomości. Formą wiadomości jest telegram zawierający dobre lub złe reklamy. Może to być dziennik telewizyjny lub gazeta, program radiowy czy też serwis internetowy. Mogą być …