Nieograniczone możliwości reklamy telewizyjnej

Telewizja daje reklamie niemal nieograniczone pole do manewru. Autorzy tego typu informacji mogą wykorzystać niemal wszystkie mechanizmy komunikacyjne oraz perswazyjne. W telewizji regionalnej reklama skierowana jest głównie go społeczności lokalnej. Informuje gdzie, jak i kiedy można nabyć dany produkt czy usługę. Ze względu na relatywnie niską cenę emisji reklamodawcami mogą być mniejsze firmy. W telewizji publicznej czas antenowy, w którym emitowane są reklamy jest długi. Wartość i znaczenie mają również program wyświetlany przed, w trakcie czy bezpośrednio po bloku reklamowym. Najbardziej atrakcyjny jest ten, który skupia przed odbiornikami największą ilość widzów. Reklama telewizyjna wykorzystuje dźwięk, obraz, ruch, film a obecnie również animację. Nikogo już nie dziwią mówiące przedmioty, niejako ożywione techniką cyfrowa. Reklama telewizyjna podobnie jak radiowa ma wzbudzać zainteresowanie odbiorcy, zwrócić na siebie uwagę oraz wywołać pozytywne skojarzenia. Do tego celu często angażowane są znane postaci wpływające na wizerunek oferowanego produktu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Korporacje medialne rządzą światemKorporacje medialne rządzą światem
      Czytelniku czy wiesz, że najprawdopodobniej codziennie media dostarczają ci wysoce wyprofilowane informacje, które mają uwydatnić znaczenie pewnych dóbr, usług ludzi. Największe koncerny z tej branży robią po prostu olbrzymi biznes …
    • Co zyskasz dzięki reklamie?Co zyskasz dzięki reklamie?
      Jeżeli nie ryzykujemy, to nie powinniśmy nastawiać się na duże zyski. Olbrzymie ryzyko podejmują osoby, które mają w planach otworzenie własnego biznesu. Dzieje się tak dlatego, bo mają one przed …