Oddziaływanie głosem na odbiorcę

W obecnych czasach oczekiwania klientów względem dostawców wszelkich usług zdecydowanie zwyżkują. Klienci stali się normalnie świadomi swoich praw a także korzystają śmiało z uroków szalejącej na każdym możliwym rynku konkurencji. Również dotyczy to rynku usług telekomunikacyjnych które najczęściej utożsamiane są z telefonem i zwykle też w standardowej opcji oznaczają przydzielenie numeru telefonicznego albo też określonego abonamentu do już posiadanego numeru. Jeszcze kilkanaście lat temu klienci nie byli w tak komfortowej sytuacji żeby wybierać w różnych taryfach i abonamentach, przeciwnie powinni byli być w przekonaniu monopolisty zadowoleni z tego że maja zwyczajnie działający telefon.  Na szczęście w obecnych czasach wygląda to zupełnie inaczej, przykładem może być chociażby oferta przedstawiana klientom przez taką firmę jak Netia Trójmiasto. Wielość taryf i ich konstrukcja jest zwyczajnie dopasowana do typu ludzi którzy korzystają z telefonu wiadomym jest że tak jak ludzi się różnią tak też inaczej korzystają z telefonu. Ta więc student nawiązując kontakt z oddziałem Netia Gdańsk będzie podkreślał że zależy mu przede wszystkim na tanich rozmowach w weekendy,jak i starsza osoba która ma rodzinę w kraju i podpisze umowę pod warunkiem że otrzyma pakiet tanich numerów od firmy z pewnością zostaną przez firmę usatysfakcjonowani w wystarczającym stopniu. Także każdy kto wejdzie do oddziału Netia Gdańsk rozmawiając z konsultantem w ramach negocjowania „skomponuje” dosłownie taką taryfę z usługami która idealnie dopasuje się do jego potrzeb. 

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Reklama międzynarodowaReklama międzynarodowa
      Jest to reklama, która przede wszystkim odwołuje się do emocji. Cały przekaz reklamowy właśnie na tym jest zbudowany. Im mniej tekstu w takiej reklamie, tym lepiej. Dzięki temu, nie ma …
    • Reklama źródłem dochodów mediówReklama źródłem dochodów mediów
      Wszyscy znamy, krótkie filmy zachęcające nas do zakupu określonych produktów. Takie filmy to media wiadomości reklamy. Stanowią one promocje dla tych rzeczy, które pokazują, ale również poza płaconym przez nas …