Ostre wiadomości przyciągają widzów

Świat przekazywania informacji mocno ewoluował. Dzisiaj rzetelność to słowo, które prawdopodobnie już dawno zostało zapomniane przez dziennikarzy. Liczy się przede wszystkim sensacja, najlepiej możliwie najtańsza, ponieważ to o na gwarantuje zysk z reklam największym stacjom telewizyjnym, gazetom oraz sieci. Nie wiadomo, kiedy narodziła się ta kultura. Można się domyślać, że ludzie dla żartu zaczęli przeglądać pierwsze brukowce takie jak np. BILD. Okazało się, że odniósł on ogromny sukces, a inne media podpatrzyły tendencję i same zaczęły rozwijać się w ten sposób. W istocie szokujące informacje, tytuły oraz ogólnie szeroko pojęta walka o widza przeradza się dzisiaj w prawdziwą manię. Chodzi w tym wypadku głównie o zyski z reklam. Im więcej osób kliknie na danego newsa np. w internecie, wtedy reklamodawcy przychylniej patrzą na takie dziennikarstwo i nawet nie obchodzi reklamodawcy to co jest tam prezentowane Widać wyraźnie, że reklama oraz przekazywania informacji to w zasadzie jeden zsynchronizowany ze sobą mechanizm, który nie ma na celu zyskać zadowolenia widza, ale ma go zamienić od razu na produkt, na pieniądze. Reklama to istota działania współczesnych mediów.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Wzornictwo przemysłowe krakówWzornictwo przemysłowe kraków
      Wzornictwo przemysłowe = Kraków. Wzornictwo przemysłowe w Krakowie ma się świetnie, co udowadnia kilka edycji Forum Designu, które się tu odbyły. Wysokiego poziomu pilnują profesorowie Wydziału Form Przemysłowych na Akademii …
    • Optymalizacja strony pod kątem SEOOptymalizacja strony pod kątem SEO
      Optymalizacja SEO – pierwszy krok do pozycjonowania. Każda firma chce, aby jej strona była widoczna w Internecie. Internet jest dziś przecież potęgą marketingową, a więc miejscem, w którym każda godna …