Ostre wiadomości przyciągają widzów

Świat przekazywania informacji mocno ewoluował. Dzisiaj rzetelność to słowo, które prawdopodobnie już dawno zostało zapomniane przez dziennikarzy. Liczy się przede wszystkim sensacja, najlepiej możliwie najtańsza, ponieważ to o na gwarantuje zysk z reklam największym stacjom telewizyjnym, gazetom oraz sieci. Nie wiadomo, kiedy narodziła się ta kultura. Można się domyślać, że ludzie dla żartu zaczęli przeglądać pierwsze brukowce takie jak np. BILD. Okazało się, że odniósł on ogromny sukces, a inne media podpatrzyły tendencję i same zaczęły rozwijać się w ten sposób. W istocie szokujące informacje, tytuły oraz ogólnie szeroko pojęta walka o widza przeradza się dzisiaj w prawdziwą manię. Chodzi w tym wypadku głównie o zyski z reklam. Im więcej osób kliknie na danego newsa np. w internecie, wtedy reklamodawcy przychylniej patrzą na takie dziennikarstwo i nawet nie obchodzi reklamodawcy to co jest tam prezentowane Widać wyraźnie, że reklama oraz przekazywania informacji to w zasadzie jeden zsynchronizowany ze sobą mechanizm, który nie ma na celu zyskać zadowolenia widza, ale ma go zamienić od razu na produkt, na pieniądze. Reklama to istota działania współczesnych mediów.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Najnowsze trendyNajnowsze trendy
      Aby mieć pojęcie o najnowszych trendach w modzie, nowinkach technologicznych, ciekawych produktach, należy interesować się reklamami. Reklamy są dostępne w różnych miejscach, ale najczęściej dostarczają nam ich media takie jak …
    • Nareszcie mamy wolne media!Nareszcie mamy wolne media!
      Całe szczęście minęły już czasy, kiedy to media uważane były za środki masowego przekazu, które nie do końca ujawniały całą prawdę o tym, co się dzieje na świecie i w …