Reklama drażniąca

Wielokrotnie każdy z nas spotkał się z reklamą teaserową, jednakże nie wiedział o tym, że tak się ona nazywa. Reklama taka jest ukazywana w dwóch wejściach, z tym, że drugie wejście następuje po kilku dniach od pierwszego. Pierwsza odsłona jest niejasna. Zaciekawia odbiorcę, bo szczerze powiedziawszy nie wiadomo o co w niej chodzi. Reklama taka skłania do myślenia. Obejrzymy jej pierwszą część i zastanawiamy się nad nią, o co może w niej chodzić. Cały czas siedzi ona nam w głowie. Rozjaśnia się nam wszystko po kilku dniach kiedy zobaczymy drugą odsłonę takiej reklamy. Każdy czeka z niecierpliwością na drugą część, bo jest ciekawy zakończenia. Niejednokrotnie dokończenie tej reklamy szokuje. Powoduje zdziwienie, albo i nawet śmiech. My sobie wyobrażamy różne zakończenia, a to, które następuje jest zupełnie odmienne od naszych wyobrażeń. Jednakże taka reklama na długo zapada nam w pamięci i spełnia swe zadanie, bo przyciąga klientów do danego produktu, mimo iż wcześniej nas rozdrażniała.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Czynniki reklamyCzynniki reklamy
      Czynniki reklamy bardzo dobrze wskazują na jej popularność. Trzeba zauważyć, że wszelkie elementy dotyczące konkretnych elementów będą z pewnością wspaniale podsumowane. Informacyjna funkcja reklamy ma przede wszystkim poinformować o danym …
    • Wiadomości w telewizjiWiadomości w telewizji
      Są one tworzone z różnych zlepków przygotowanych przez różnych reporterów przebywających w różnych częściach świata. Jak najbardziej dzięki temu, w przeciągu 25 minut, można się w skrócie dowiedzieć co dzieje …