Reklama drażniąca

Wielokrotnie każdy z nas spotkał się z reklamą teaserową, jednakże nie wiedział o tym, że tak się ona nazywa. Reklama taka jest ukazywana w dwóch wejściach, z tym, że drugie wejście następuje po kilku dniach od pierwszego. Pierwsza odsłona jest niejasna. Zaciekawia odbiorcę, bo szczerze powiedziawszy nie wiadomo o co w niej chodzi. Reklama taka skłania do myślenia. Obejrzymy jej pierwszą część i zastanawiamy się nad nią, o co może w niej chodzić. Cały czas siedzi ona nam w głowie. Rozjaśnia się nam wszystko po kilku dniach kiedy zobaczymy drugą odsłonę takiej reklamy. Każdy czeka z niecierpliwością na drugą część, bo jest ciekawy zakończenia. Niejednokrotnie dokończenie tej reklamy szokuje. Powoduje zdziwienie, albo i nawet śmiech. My sobie wyobrażamy różne zakończenia, a to, które następuje jest zupełnie odmienne od naszych wyobrażeń. Jednakże taka reklama na długo zapada nam w pamięci i spełnia swe zadanie, bo przyciąga klientów do danego produktu, mimo iż wcześniej nas rozdrażniała.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Jak reklama wpływa na sztukę?Jak reklama wpływa na sztukę?
      Można śmiało powiedzieć, że reklama jest śmietnikiem kultury i sztuki. Poprzez reklamę, w obrębie sztuki zacierane są granice między sztuką wysoką a niska. Za pewien czas po prostu nie będzie …
    • Reklamy dla kobietReklamy dla kobiet
      Reklamy dla kobiet z kolei są to różnego rodzaju reklamy o dzieciach, o kuchni, domu. Kobiety wsiąkają w nie bez słowa. Nie można ich spokojnie od nich odciągnąć, tak są …