Reklama międzynarodowa

Jest to reklama, która przede wszystkim odwołuje się do emocji. Cały przekaz reklamowy właśnie na tym jest zbudowany. Im mniej tekstu w takiej reklamie, tym lepiej. Dzięki temu, nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o prezentację takiej reklamy w różnych zakątkach świata. Dlatego też, przede wszystkim reklama międzynarodowa skupia się na generowaniu emocji na podstawie obrazu, który jest jej najważniejszą częścią. Dzięki temu, że uzyska się z tego faktu odpowiednie korzyści, na pewno można będzie stworzyć reklamę idealną, bardzo dobrze działającą na międzynarodowym rynku. Ważne w takiej reklamie jest również to, aby była ona przepełniona symbolami i ideami, które będą się odpowiednio ze sobą łączyły i odnosiły się będą w różnych aspektach do obrazu przedstawionego na takiej reklamie. Najczęściej symbole te czerpane są z kultury amerykańskiej, która jest zdecydowanie kulturą globalną, znaną wielu ludziom na całym świecie. Reklama międzynarodowa w dużej mierze generuje uniwersalne doznania zmysłowe. Tworzy przekaz synestetyczny. Jest to więc reklama, która jest w każdym calu doskonała i możliwa do odczytania przez dosłownie każdą osobę na całym świecie. Jak najbardziej taka sytuacja jest więc niezwykle korzysta dla marki.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Wzornictwo przemysłowe krakówWzornictwo przemysłowe kraków
      Wzornictwo przemysłowe = Kraków. Wzornictwo przemysłowe w Krakowie ma się świetnie, co udowadnia kilka edycji Forum Designu, które się tu odbyły. Wysokiego poziomu pilnują profesorowie Wydziału Form Przemysłowych na Akademii …
    • Co nam da reklama?Co nam da reklama?
      Człowiek natury zalicza się do takich istot, które to zawsze chcą wszystko najpierw dobrze wiedzieć, a dopiero później coś robić. Jest to bardzo dobre podejście do sprawy, gdyż dzięki temu …