Reklama międzynarodowa

Jest to reklama, która przede wszystkim odwołuje się do emocji. Cały przekaz reklamowy właśnie na tym jest zbudowany. Im mniej tekstu w takiej reklamie, tym lepiej. Dzięki temu, nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o prezentację takiej reklamy w różnych zakątkach świata. Dlatego też, przede wszystkim reklama międzynarodowa skupia się na generowaniu emocji na podstawie obrazu, który jest jej najważniejszą częścią. Dzięki temu, że uzyska się z tego faktu odpowiednie korzyści, na pewno można będzie stworzyć reklamę idealną, bardzo dobrze działającą na międzynarodowym rynku. Ważne w takiej reklamie jest również to, aby była ona przepełniona symbolami i ideami, które będą się odpowiednio ze sobą łączyły i odnosiły się będą w różnych aspektach do obrazu przedstawionego na takiej reklamie. Najczęściej symbole te czerpane są z kultury amerykańskiej, która jest zdecydowanie kulturą globalną, znaną wielu ludziom na całym świecie. Reklama międzynarodowa w dużej mierze generuje uniwersalne doznania zmysłowe. Tworzy przekaz synestetyczny. Jest to więc reklama, która jest w każdym calu doskonała i możliwa do odczytania przez dosłownie każdą osobę na całym świecie. Jak najbardziej taka sytuacja jest więc niezwykle korzysta dla marki.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Jaka powinna być reklamaJaka powinna być reklama
      Każdy z nas zastanawia się na pewno jaka powinna być reklama, by spełniła wszystkie stawiane jej warunki. Reklama powinna być dobra i interesująca, tak by zachęcała ludzi do jej oglądania. …
    • Analiza wiadomościAnaliza wiadomości
      Czy napływające codziennie informacje są warte Twojej uwagi? Jak się odnaleźć w tym całym bałaganie informacyjnym, aby wyjść z niego cało i do tego z dobrymi informacjami? Jak zaraz zobaczysz …