Reklama społeczna

Reklama społeczna mimo to, że znacząco różni się od reklam komercyjnych, bardzo dobrze pozostaje ujęta w kategoriach gatunku. Tutaj na pewno trzeba dostosować takie kwestie jak funkcje takiej reklamy społecznej. Jedną z najważniejszych funkcji jest przede wszystkim namówienie do konkretnych działań czy zachowań, które bardzo konkretnie pomagają w wielu sytuacjach. Reklama społeczna może bardzo dobrze dostosować konkretne zachowania osób, które wcześniej były obojętne na tego typu aspekty. Taka reklama społeczna może przede wszystkim dotyczyć rzucenia palenia, czy nie używanie przemocy w domu. Na pewno akcje dożywiające dzieci, też są tutaj bardzo dobrze dostosowane. Reklama społeczna ma przede wszystkim za zadanie zmobilizować konkretne osoby, do tego, aby ich zachowanie się zmieniło, aby bardziej wyczulili się na konkretne potrzeby innych osób, które być może nie mają tak dobrze. Akcje dotyczące takich kampanii reklamowych przedstawiają zwykle smutne historie, które mogą w ten sposób zmobilizować ludzi do wzięcia w niej udziału.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Antropologia reklamyAntropologia reklamy
      Jest to zjawisko, które bada jak reklama w połączeniu z mitami i religią dociera do ludzkich zasobów i wywiera na nich wpływ. Dzięki temu, że przeprowadzi się takie właśnie analizy, …
    • Media rzeczywisteMedia rzeczywiste
      Media, które działają w terenie, są bardzo często nazywani dziennikarzami, jacy doskonale znają się na tym, co dla nas ma pełne znaczenie. Każdy, kto wie, co mogą mieć media rzeczywiste, …