Reklama źródłem dochodów mediów

Wszyscy znamy, krótkie filmy zachęcające nas do zakupu określonych produktów. Takie filmy to media wiadomości reklamy. Stanowią one promocje dla tych rzeczy, które pokazują, ale również poza płaconym przez nas abonamentem utrzymują stacje telewizyjne, które je odpłatnie za bardzo duża kwotę emitują. Inaczej to wygląda w przypadku telewizji publicznej, która emituje je tylko pomiędzy programami, a inaczej w przypadku stacji komercyjnych, które nagminnie ubarwiają nimi nasze ulubione programy, posiadające największa oglądalność. Telewizja komercyjna tylko z nich czerpie zyski, nie posiada, żadnych dodatkowych wpływów finansowych. Nieco inaczej ma się do telewizji publicznej, w której widzimy je rzadziej, bo ta z kolei oprócz nich utrzymuje się z przez abonamenty radiowo telewizyjne, które płacimy każdego miesiąca. Można powiedzieć, że zarabia na tym telewizja, ale także radio i prasa oraz producenci promowanych produktów, a tracimy jedynie my, gdyż poza tym, ze przeszkadzają nam często to na dodatek obciążają nasz budżet gdyż je kupujemy, choć nierzadko nie są nam one wcale potrzebne.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Tajna broń twórców reklam telewizyjnychTajna broń twórców reklam telewizyjnych
      Codziennie oglądając ulubiony program telewizyjny denerwujemy się, kiedy nieoczekiwanie zostanie przerwany. W tym momencie pokazują się reklamy, które pokazują przedmioty codziennego użytku takie jak na przykład proszki do prania czy …
    • Medycyna i kosmetyki w mediachMedycyna i kosmetyki w mediach
      Na łamach mediów poświęca się znaczna ilość miejsca na wiadomości z dziedziny medycyny i zdrowia. Począwszy od poradników zamieszczanych w kolorowej prasie po wydawnictwa profesjonalne. Z mediów dowiadujemy się jak …