Tajna broń twórców reklam telewizyjnych

Codziennie oglądając ulubiony program telewizyjny denerwujemy się, kiedy nieoczekiwanie zostanie przerwany. W tym momencie pokazują się reklamy, które pokazują przedmioty codziennego użytku takie jak na przykład proszki do prania czy też kosmetyki albo usługi banków lub operatorów internetowych. Większość z nas w tym momencie zmienia program, ale są osoby, które je oglądają. Rzadko, kiedy ktoś się zastanawiał jak one nas wpływają. Nie są one, bowiem pokazywane o t tak sobie, aby pokazać nam tylko określony produkt. Twórcy reklam starają nam się przekazać media wiadomości reklamy, które wpłyną na nas w taki sposób, ze zapragniemy mieć dany produkt. Przygotowują je zazwyczaj specjaliści od sztuki perswazji, którzy poprzez odpowiedni dobór słów, a także, co się nierzadko zdarza również za pomocą przekazu podprogowego usiłują nas w pewnym niewielkim stopniu zahipnotyzować. Nie jest to oczywiście szkodliwe dla naszego zdrowia, jedynie obciąża czasem niepotrzebnie nasze fundusze, ze względu na to, że idąc do sklepu kupujemy mimo woli, często nie zdając sobie z tego sprawy, niepotrzebny nam produkt.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Marketing szeptany
      Wielokrotnie producenci, albo osoby odpowiednie za reklamę wynajmują jakąś określoną osobę, która zajmie się reklamą na forach internetowych. Jej zadaniem będzie dodawanie postów na różnorakich forach internetowych, które mają zachęcić …
    • Jak reklama wpływa na sztukę?
      Można śmiało powiedzieć, że reklama jest śmietnikiem kultury i sztuki. Poprzez reklamę, w obrębie sztuki zacierane są granice między sztuką wysoką a niska. Za pewien czas po prostu nie będzie …