Wpływ reklam na odbiór rzeczywistości

Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu i nie tylko, co starają się udowodnić nam twórcy tych krótkich filmów, które towarzyszą nam każdego dnia, zarówno w radiu, prasie, telewizji jak i w internecie. Media wiadomości reklama, która oglądamy każdego dnia ma za zadanie zachęcić nas do kupna określonego produktu. Jednak jest ich tyle, że nie wiemy, na co się zdecydować. I tu jest pole do popisu dla osób, które się tym zajmują. Jeśli jest nudna i nieciekawa z całą pewnością nie zwrócimy na nią uwagi, ale są również takie, które są ciekawe i w pewien sposób wpływają na nasz odbiór rzeczywistości, a nawet bywa, że lubimy je oglądać. Często również bywa, ze na przykład uwierzymy, ze stosując jakiś kosmetyk nigdy się nie zestarzejemy, więc kupujemy go podczas najbliższej wizyty w sklepie. Jak się okazuje często nie odbiega on niczym od tańszego kremu, który stosowałyśmy do tej pory. Jak widać znana marka produktu i skuteczna zachęta często bywa w pewnym rodzaju próbą manipulowania nasza psychiką.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Reklama wstrząsającaReklama wstrząsająca
      Bardzo często reklam społeczna ma charakter wstrząsający dla odbiorcy. Musi ona takie uczucie wywołać, ponieważ tylko takie uczucie sprawi wrażenie na danej osobie. I tak więc niejednokrotnie oglądając te reklamy …
    • Znajdź dobrą ofertęZnajdź dobrą ofertę
      Zdecydowanie nikt nie lubi przepłacać i pluć sobie w brodę, że postąpił tak, a nie inaczej. Niestety większość z nas była już w takiej sytuacji i z pewnością nie chce …