Wpływ reklam na odbiór rzeczywistości

Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu i nie tylko, co starają się udowodnić nam twórcy tych krótkich filmów, które towarzyszą nam każdego dnia, zarówno w radiu, prasie, telewizji jak i w internecie. Media wiadomości reklama, która oglądamy każdego dnia ma za zadanie zachęcić nas do kupna określonego produktu. Jednak jest ich tyle, że nie wiemy, na co się zdecydować. I tu jest pole do popisu dla osób, które się tym zajmują. Jeśli jest nudna i nieciekawa z całą pewnością nie zwrócimy na nią uwagi, ale są również takie, które są ciekawe i w pewien sposób wpływają na nasz odbiór rzeczywistości, a nawet bywa, że lubimy je oglądać. Często również bywa, ze na przykład uwierzymy, ze stosując jakiś kosmetyk nigdy się nie zestarzejemy, więc kupujemy go podczas najbliższej wizyty w sklepie. Jak się okazuje często nie odbiega on niczym od tańszego kremu, który stosowałyśmy do tej pory. Jak widać znana marka produktu i skuteczna zachęta często bywa w pewnym rodzaju próbą manipulowania nasza psychiką.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Stworzenie sensacjiStworzenie sensacji
      Umiejętne tworzenie sensacji, jest dla nas czymś, co może nam pokazać wartości, na których będziemy szczególnie w stanie pracować. Najciekawsze jest to, aby móc w dosłownie szybkim tempie pracować na …
    • Ostre wiadomości przyciągają widzówOstre wiadomości przyciągają widzów
      Świat przekazywania informacji mocno ewoluował. Dzisiaj rzetelność to słowo, które prawdopodobnie już dawno zostało zapomniane przez dziennikarzy. Liczy się przede wszystkim sensacja, najlepiej możliwie najtańsza, ponieważ to o na gwarantuje …