Wpływ reklam na odbiór rzeczywistości

Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu i nie tylko, co starają się udowodnić nam twórcy tych krótkich filmów, które towarzyszą nam każdego dnia, zarówno w radiu, prasie, telewizji jak i w internecie. Media wiadomości reklama, która oglądamy każdego dnia ma za zadanie zachęcić nas do kupna określonego produktu. Jednak jest ich tyle, że nie wiemy, na co się zdecydować. I tu jest pole do popisu dla osób, które się tym zajmują. Jeśli jest nudna i nieciekawa z całą pewnością nie zwrócimy na nią uwagi, ale są również takie, które są ciekawe i w pewien sposób wpływają na nasz odbiór rzeczywistości, a nawet bywa, że lubimy je oglądać. Często również bywa, ze na przykład uwierzymy, ze stosując jakiś kosmetyk nigdy się nie zestarzejemy, więc kupujemy go podczas najbliższej wizyty w sklepie. Jak się okazuje często nie odbiega on niczym od tańszego kremu, który stosowałyśmy do tej pory. Jak widać znana marka produktu i skuteczna zachęta często bywa w pewnym rodzaju próbą manipulowania nasza psychiką.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Stworzenie sensacjiStworzenie sensacji
      Umiejętne tworzenie sensacji, jest dla nas czymś, co może nam pokazać wartości, na których będziemy szczególnie w stanie pracować. Najciekawsze jest to, aby móc w dosłownie szybkim tempie pracować na …
    • Wiadomości z twojego regionuWiadomości z twojego regionu
      Wiadomo, że wszystkich nas interesuje to, co dzieje się wokół. Ciągle słyszymy o tym, że w innych krajach zdarzają się katastrofy, wypadki. Podejmowane są różne decyzje. Taka wiedza bez wątpienia …