Wywierając wpływ

Każdy zupełnie inaczej podchodzi do tego, na kwestie wywierania wpływu. Na pewno wywiera wpływ reklama na odbiorcę. Oczywiście ten wpływ może być dwojako rozumiany. Można na pewno odnieść się do elementów zachwycenia, zainteresowania, i zmobilizowania do zakupienia danego produktu, który właśnie był zaprezentowany w reklamie. Można też poczuć znudzenie, poirytowanie, czy nawet ustalić, ze dana reklama nie zawiera żadnego sensu, jest głupia. Oczywiście każdy ma swoją własną opinię na konkretne reklamy. Media raczej potrafią wywrzeć wpływ na opinii publicznej. Jest to zauważane, przede wszystkim na podstawie programów informacyjnych. Wielu ludzi rutynowo ogląda przynajmniej dwa razy wiadomości, często odnosząc się do różnych kanałów, aby móc zobaczyć jak pewnego rodzaju zdarzenia widzą reporterzy z innej stacji. Wpływ można wywrzeć na kimś, po przekonaniu go do swoich racji. Telewizja nie przekonuje do swoich racji, ale wywiera dany wpływ na odbiorców, lubiących tego typu rozrywki przed telewizorem.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Zakazane reklamyZakazane reklamy
      Jeszcze kilkanaście miesięcy w jednej ze stacji telewizyjnych puszczany był program prezentujący zakazane w różnych państwach reklamy. Czym były te spoty? Przede wszystkim reklamą zachęcającą do kupna określonego produktu. Z …
    • Reklama rzucana do naszych skrzynekReklama rzucana do naszych skrzynek
      Reklama ma różnorodne postacie. Jedne w miarę do zniesienia, inne już niestety mniej. Jednakże szczytem jest reklama rzucana do naszych skrzynek pocztowych. Różnego rodzaju ulotki niejednokrotnie zagracają nasze skrzynki, przez …