Wywierając wpływ

Każdy zupełnie inaczej podchodzi do tego, na kwestie wywierania wpływu. Na pewno wywiera wpływ reklama na odbiorcę. Oczywiście ten wpływ może być dwojako rozumiany. Można na pewno odnieść się do elementów zachwycenia, zainteresowania, i zmobilizowania do zakupienia danego produktu, który właśnie był zaprezentowany w reklamie. Można też poczuć znudzenie, poirytowanie, czy nawet ustalić, ze dana reklama nie zawiera żadnego sensu, jest głupia. Oczywiście każdy ma swoją własną opinię na konkretne reklamy. Media raczej potrafią wywrzeć wpływ na opinii publicznej. Jest to zauważane, przede wszystkim na podstawie programów informacyjnych. Wielu ludzi rutynowo ogląda przynajmniej dwa razy wiadomości, często odnosząc się do różnych kanałów, aby móc zobaczyć jak pewnego rodzaju zdarzenia widzą reporterzy z innej stacji. Wpływ można wywrzeć na kimś, po przekonaniu go do swoich racji. Telewizja nie przekonuje do swoich racji, ale wywiera dany wpływ na odbiorców, lubiących tego typu rozrywki przed telewizorem.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Telewizja PolskaTelewizja Polska
      Nasza narodowa telewizja, która powstała w 1952 roku, a zaczęła nadawać Program 1 od 1953 roku, jest zdecydowanie najstarszą telewizją. Kiedyś świecąca triumfy i uważana, za prawdziwy skarb narodowy, dziś …
    • Nowe media a dostęp do wiadomościNowe media a dostęp do wiadomości
      Do najbardziej nowoczesnego i najszybciej rozwijającego się z pośród wszystkich mediów należy Internet. Wszechobecny wśród młodych ludzi wkracza w obszary życia jednak całego społeczeństwa. Wiadomości zamieszczane w sieci najczęściej odbierane …