Zalety i wady reklamy telewizyjnej

Reklama telewizyjna jest najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy. Dociera ona do wielu odbiorców i potencjalnych kupców. Jest ona bardzo skuteczna, bo jak wiadomo większość osób jest wzrokowcami i jeśli zobaczą coś to utkwi im to w pamięci, a jeśli do tego poleci jakaś muzyczka to już tym bardziej. Jednakże taka reklama jest bardzo droga. Płaci się za nią kilka tysięcy a trwa ona dosłownie kilka sekund. Niejednokrotnie odbiorca nie zdąży zwrócić na nią uwagi, a ona już się kończy. Poza tym większość z nas w trakcie emisji reklam zajmuje się czymś innym, albo też wybiera inny program telewizyjny. Polacy ogólnie nie lubią wszelkich reklam, a tym bardziej takich, które przeszkadzają im w oglądaniu ulubionego filmu czy serialu. Jednakże musi ona przynosić poprawny efekt, z tego względu, że coraz więcej firm wybiera tę formę zareklamowania się. Mimo iż czas powstania tego typu reklam jest bardzo długi i niestety pracochłonny. Zanim dojdzie do emisji reklamy może minąć bardzo dużo czasu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Reklama źródłem dochodów mediówReklama źródłem dochodów mediów
      Wszyscy znamy, krótkie filmy zachęcające nas do zakupu określonych produktów. Takie filmy to media wiadomości reklamy. Stanowią one promocje dla tych rzeczy, które pokazują, ale również poza płaconym przez nas …
    • Seriale rozrywka mało inteligentnych ludzi?Seriale rozrywka mało inteligentnych ludzi?
      Dzisiejsza telewizja dostarcza przede wszystkim rozrywki. Programy najróżniejszych stacji telewizyjnych są w taki sposób skonstruowane, by przyciągnąć największą liczbę widzów, a jednocześnie zdobyć duże środki pieniężnie na dalszy rozwój. Dlatego …