Zalety i wady reklamy telewizyjnej

Reklama telewizyjna jest najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy. Dociera ona do wielu odbiorców i potencjalnych kupców. Jest ona bardzo skuteczna, bo jak wiadomo większość osób jest wzrokowcami i jeśli zobaczą coś to utkwi im to w pamięci, a jeśli do tego poleci jakaś muzyczka to już tym bardziej. Jednakże taka reklama jest bardzo droga. Płaci się za nią kilka tysięcy a trwa ona dosłownie kilka sekund. Niejednokrotnie odbiorca nie zdąży zwrócić na nią uwagi, a ona już się kończy. Poza tym większość z nas w trakcie emisji reklam zajmuje się czymś innym, albo też wybiera inny program telewizyjny. Polacy ogólnie nie lubią wszelkich reklam, a tym bardziej takich, które przeszkadzają im w oglądaniu ulubionego filmu czy serialu. Jednakże musi ona przynosić poprawny efekt, z tego względu, że coraz więcej firm wybiera tę formę zareklamowania się. Mimo iż czas powstania tego typu reklam jest bardzo długi i niestety pracochłonny. Zanim dojdzie do emisji reklamy może minąć bardzo dużo czasu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Najnowsze trendyNajnowsze trendy
      Aby mieć pojęcie o najnowszych trendach w modzie, nowinkach technologicznych, ciekawych produktach, należy interesować się reklamami. Reklamy są dostępne w różnych miejscach, ale najczęściej dostarczają nam ich media takie jak …
    • Korzystanie z wydarzeńKorzystanie z wydarzeń
      Skorzystanie z różnych, niekiedy dla nas zaskakujących wydarzeń, może być sposobem na życie. Trzeba być tylko dobrym w tego rodzaju pozyskiwaniu informacji, mogących pozwolić nam na napisanie najbardziej zaskakujących artykułów, …