Zalety i wady reklamy telewizyjnej

Reklama telewizyjna jest najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy. Dociera ona do wielu odbiorców i potencjalnych kupców. Jest ona bardzo skuteczna, bo jak wiadomo większość osób jest wzrokowcami i jeśli zobaczą coś to utkwi im to w pamięci, a jeśli do tego poleci jakaś muzyczka to już tym bardziej. Jednakże taka reklama jest bardzo droga. Płaci się za nią kilka tysięcy a trwa ona dosłownie kilka sekund. Niejednokrotnie odbiorca nie zdąży zwrócić na nią uwagi, a ona już się kończy. Poza tym większość z nas w trakcie emisji reklam zajmuje się czymś innym, albo też wybiera inny program telewizyjny. Polacy ogólnie nie lubią wszelkich reklam, a tym bardziej takich, które przeszkadzają im w oglądaniu ulubionego filmu czy serialu. Jednakże musi ona przynosić poprawny efekt, z tego względu, że coraz więcej firm wybiera tę formę zareklamowania się. Mimo iż czas powstania tego typu reklam jest bardzo długi i niestety pracochłonny. Zanim dojdzie do emisji reklamy może minąć bardzo dużo czasu.

Leave a Reply

Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Korporacje medialne rządzą światemKorporacje medialne rządzą światem
      Czytelniku czy wiesz, że najprawdopodobniej codziennie media dostarczają ci wysoce wyprofilowane informacje, które mają uwydatnić znaczenie pewnych dóbr, usług ludzi. Największe koncerny z tej branży robią po prostu olbrzymi biznes …
    • Oddziaływanie głosem na odbiorcęOddziaływanie głosem na odbiorcę
      W obecnych czasach oczekiwania klientów względem dostawców wszelkich usług zdecydowanie zwyżkują. Klienci stali się normalnie świadomi swoich praw a także korzystają śmiało z uroków szalejącej na każdym możliwym rynku konkurencji. Również dotyczy to …